
אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עולם העיצוב המסחרי ממשיך להתפתח בקצב מסחרר, עם טרנדים חדשניים שמעצבים מחדש את חוויית הלקוח

מסחור חזותי (Visual Merchandising) הפך לכלי קריטי בארסנל השיווקי של כל עסק. זוהי אמנות ומדע

העולם הקמעונאי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת בשנים האחרונות. חדשנות בעיצוב מסחרי מביאה איתה שילוב של

כיצד עיצוב פנים נכון יכול להגדיל את הרווחים של החנות שלכם? האם לעיצוב חנות בגדים

מעצב הפנים אורי ביטון חושף, את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי עיצוב מסחרי. האמונה השגויה הרווחת, היא

תכנון תצוגה בחנויות, בכל חנות, בין אם מדובר בחנות אופנה, אקססוריז, ספרים, משקפיים או קונדיטוריה,




להגיד שהעולם שלנו משתנה בקצב מסחרר זו כבר קלישאה, אבל זו גם המציאות שבה אנו

החנויות המקוונות, שהתחילו כנישה קטנה ושולית, הפכו כיום למעצמה שבלתי ניתן להתעלם ממנה. הן הולכות

הטכנולוגיה שסביבנו משרתת צרכים רבים, שונים ומגוונים בחיי היומיום שלנו. אינספור אפשרויות זמינות בכף ידנו

כשמסתכלים אחורה על המרחב הקמעונאי של 2010 לעומת מה שקורה היום, קשה להאמין שעברו רק

מתחמי קניות נפתחים ומושקים מדי שנה, חלקם מצליחים והופכים לחלק משגרת הקניות של לקוחות רבים

בתקופה האחרונה תחום הקמעונאות רעש וגעש סביב כניסתה של ענקית הסחר אמזון לשוק הישראלי. קראנו

קצב ההתפתחות של תחומים שונים מושפע מגורמים רבים ויש תחומים המתפתחים ומגיבים לשינויים מהר יותר

כחלק מהאג׳נדה שלי לקידום חדשנות בעיצוב המסחרי, אני נתקל בהרבה תפיסות הנשענות על מיתוסים שהיום