אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

חדש, חדיש ומחודש – חדשנות בתחום עיצוב קמעונאי

עיצוב פנים לחנויות

קצב ההתפתחות של תחומים שונים מושפע מגורמים רבים ויש תחומים המתפתחים ומגיבים לשינויים מהר יותר מאחרים, כך לדוגמה תחום עיצוב המוצר מתעדכן מהר יותר מתחום הבנייה והאדריכלות ויכול להטמיע שינויים טכנולוגיים בקלות יותר.

באופן דומה יש הבדל משמעותי בין חנויות מקוונות, שבעבודת תכנות או גרפיקה פשוטה יחסית יכולות להשתנות, לעומת חנויות פיזיות, הדורשות התערבות של בעלי מקצוע בתחום עיצוב קמעונאי לשם תכנון מוקדם ובנייה של שטחים מסחריים, הפועלים בקצב אחר.

לכן אנו נמצאים כיום במצב שבו שטחי המסחר נמצאים בעמדת נחיתות ביחס לחנויות האונליין ועלינו לחשוב על דרכים יצירתיות בעזרתן נוכל להחזיר את הפוקוס אל החנויות הפיזיות, להגביר את תנועת הלקוחות הפוטנציאליים, להאריך את משך השהייה שלהם בחנות, לחזק את הקשר שלהם עם המותג ובסופו של דבר גם לגרום להם להוציא יותר כסף.

איך עושים את זה בפועל? הנה כמה רעיונות שמכניסים את הקדמה, החדשנות, הטכנולוגיה והדינמיות גם לשטחי המסחר:

העצמת החוויה

כל אחד מאיתנו הוא צרכן ועלינו לדמיין את עצמנו גם בצד השני, של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. מה מרגש אותנו? מה היה גורם לנו לצאת מהנוחות הביתית ולפקוד את המרכז המסחרי? איזו חוויה ניתן לייצר באופן פיזי ולא ניתן לשחזר אותה באופן מקוון? כמתכן וכמעצב המתמחה בעיצוב קמעונאי של שטחי מסחר, אני רואה שכיום השטח שתופסת החוויה או האטרקציה הזו בתוך החנות הולך וגדל ולעיתים הוא אף עולה על שטחי התצוגה.

כל זאת על מנת למשוך את קהל היעד, למגנט אותו לחנות ולגרום לו להרים את עיניו מהמסך.

הכרות מעמיקה של קהל היעד

נכון שמרבית הטכנולוגיות שאנו משתמשים בהן ביומיום זהות, אך קהלי יעד שונים צורכים אותן ומשתמשים בהן באופן שונה וההתנהגות שלהם כצרכנים יכולה להשתנות בהתאם.

דור ה-Z למשל, הוא דור עצמאי במיוחד שיכול ואף מעדיף להסתדר לבד, לעומת דורות קודמים ואנשים מבוגרים יותר, שאולי זקוקים ומחפשים את המגע והסיוע של נותני שירות.

דינמיקה חדשה והמשכיות בין האונליין לאופליין

עסק כיום לא יכול להתקיים רק במימד הפיזי, אלא חייב נוכחות משמעותית גם באונליין ובמדיה חברתית. כמו כן, עולם הפרסום השתנה ובעלי העסקים זקוקים לשיווק מסורתי במדיות כמו עיתונים, שלטי חוצות, רדיו וטלוויזיה, לצד תחזוקה של פרופילים ברשתות החברתיות ויצירת קשר עם הצרכנים גם דרכן.

עיצוב קמעונאי נכון ופעילות שיווקית נכונה תוך יצירת חזות אחידה שבאה לידי ביטוי בכל המדיות מייצרת זהות מותגית שהצרכנים זוכרים לאורך זמן ומפתחים איתה מערכת יחסים ארוכת טווח.

שימוש בטכנולוגיה לשיפור התקשורת עם הלקוחות

כפי שאנו משתמשים בשלטים שונים ברחבי החנות על מנת להעביר אינפורמציה ללקוחות ולתקשר איתם, כך אנו יכולים לשלב מסכים ואמצעים מתוחכמים יותר כדי להעמיק את הקשר הזה, לספק מידע רחב ומקיף יותר ולעודד אינטראקציה עם הקונים. עיצוב פנים לעסקים בהחלט כולל בתוכו שילוט דיגיטלי, מסכי מגע, סימולציות של סטיילינג, הלבשה ואיפור ועוד שיגדילו משמעותית את זמן השהייה של הלקוחות בחנות ובעקבות זאת גם את המכירות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים