אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

תצוגה מקדימה – כל מה שצריך לדעת על אמנות תכנון תצוגה בחנויות

 

 

תכנון תצוגה בחנויות, בכל חנות, בין אם מדובר בחנות אופנה, אקססוריז, ספרים, משקפיים או קונדיטוריה, המהות היא התצוגה של הפריטים השונים.

זה הלב של החלל וסביבו אנחנו מתכננים, מתוך מטרה שהלקוחות יסתובבו בין הפריטים, יאספו כמה, יגיעו איתם לקופה, יפתחו את הארנק ויבצעו רכישה.

כיצד הפריטים מסודרים בחנות, היכן הם ממוקמים בחלל ועל מה? אלו משפיעים באופן ישיר על כמות הקניות שהלקוחות יעשו בחנות שלכם, לכן חשוב מאוד להקדיש לנושא מחשבה לפני פתיחת החנות או לקראת תהליך של שיפוץ.

תכנון תצוגה נכון בחנויות – נתחיל מההתחלה

במקרה של חלל פנים מדובר בכניסה. חלון הראווה והתצוגה בכניסה לחנות הם כרטיס הכניסה והרושם הראשוני שלכם, הם יקבעו האם לקוח יכנס פנימה או שימשיך ללכת. התצוגה צריכה לסקרן את הלקוחות ולגרות אותם לחקור את החנות ולהתעמק.

שולחן פרומו למשל הממוקם בכניסה לחנות, מאפשר ללקוחות לקבל טעימה למוצרים לפני שהם נכנסים לעומק החלל. על השולחן כדאי להציג פריטים מעניינים במיוחד, למשל קולקציות מיוחדות, מבצעים או להיטים שמזוהים עם המותג.

 

תכנון תצוגה נכון בחנויות | פריט שלא רואים אותו לא קיים.

הכניסה לחלל מסחרי מזמינה את העיניים שלנו לשוטט ולחפש פריטים שמוצאים חן בעינינו. כאשר התצוגה עמוסה מדי קשה לנו להתמקד על פריטים ספציפיים ובדרך כלל נלך לאיבוד ונצא בידיים ריקות.

באופן סידור הפריטים השונים בתצוגה חשוב לאפשר ללקוחות להתרשם מכל פריט ופריט, על מנת שיוכלו למצוא את המוצרים שהם מתחברים אליהם, אלו שעונים על צורך ספציפי שקיים אצלם כרגע.

תצוגה עמוסה מדי מזכירה לנו שווקי פשפשים וחנויות עודפים וברוב המקרים זו לא האווירה שאנו מחפשים, לכן מומלץ לאזן בין פריטים המונחים בערימות לבין תצוגה פרונטאלית המאפשרת להתרשם מהפריט באופן מלא.


תכנון תצוגה נכון בחנויות | תנו השראה ללקוחות שלכם.

אני יודע שאתם רוצים למלא את החלל, מקצה לקצה ומלמעלה עד למטה במוצרים, אבל באזורים מסוימים מומלץ לרווח בין המדפים והקולבים כדי לתת מקום לתמונות, לגרפיקה ולטיפוגרפיה, שמטרתם לחבר את המוצרים לערכי המותג ולעודד את הלקוחות לקראת רכישה. נוכל לשלב אינפורמציה חביבה על ייצור המוצרים כהצצה למאחורי הקלעים של המותג, להשתמש במשפטי השראה שיעלו חיוך על שפתיהם של הלקוחות שלכם או להשתמש בתמונות שממחישות את השימוש במוצר ומדגישות את יתרונותיו.

תכנון תצוגה בחנויות

תכנון תצוגה נכון בחנויות | רגע לפני שיוצאים.

לפני שהלקוחות משלמים ויוצאים מהחנות, יש להם כמה רגעים לעמוד ליד הקופה. את הדקות הקצרות בהן הלקוחות מחכים בתור או ממתינים לאריזה ולחשבון נוכל לנצל כדי לחשוף אותם עוד קצת למוצרים שלנו.

תצוגה נכונה ליד הקופה תעסיק את הלקוחות בזמן שהם ממתינים ואולי גם תגדיל את סל הרכישה שלהם. כפי שלא נגיש בסוף הארוחה מנה גדולה וכבדה, כך לקראת סוף תהליך הקנייה לא נציע ללקוחות פריטים שידרשו מהם מאמץ רב. נעדיף מוצרים זולים יחסית ופריטים משלימים שאין צורך למדוד או לחשוב יותר מדי לפני שמחליטים לרכוש אותם.

נמצאים לקראת פתיחה של חנות חדשה? רוצים לשפץ חנות קיימת? פנו אלינו.

קראו גם על –

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים