אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

וולקאם אמזון


בתקופה האחרונה תחום הקמעונאות רעש וגעש סביב כניסתה של ענקית הסחר אמזון לשוק הישראלי. קראנו אינספור תחזיות, שמענו המון פרשנויות ובסופו של דבר, בשלב זה לפחות, המהלך שלהם הרבה פחות דרמטי ממה שחזינו מראש.יחד עם זאת, אי אפשר לדעת לאן, כמה, מתי ובאילו עוצמות אמזון ישראל תתפתח ובעיני עדיף להקדים תרופה למכה. אני מאמין כי זו הזדמנות עבור בעלי עסקים מקומיים להתעדכן ולעשות מאמץ כדי להישאר בתודעה של הלקוח הישראלי.

פחות זה יותר

מבחינת כמות, כנראה שלא תוכלו להוות תחרות עבור ענקית סחר בינלאומית ומבוססת שכזו. לכן, אני ממליץ לדבוק בגישה המעדיפה איכות על פני כמות. בין אם אתם יבואנים או יצרנים, הקדישו זמן להגדרת הערכים של המותג שלכם וביחרו בפינצטה את המוצרים שאתם משווקים.

זה יכול לבוא לידי ביטוי בבחירה בנישה ספציפית המבדלת אתכם מיתר המתחרים, באוצרות מוקפדת של פריטים שאתם אוספים ממעצבים ומותגים מהארץ ומהעולם או בתצוגה מינימליסטית העומדת בניגוד מוחלט לגישת ״הכל מהכל״ שמוכרת אמזון.

שימו דגש על חוויה

ההזמנה אונליין באמזון אמנם קלה ונוחה אבל נטולת רגש ואופי. לעומת זאת, חוויית הקנייה בחנות שלכם יכולה להיות מרגשת, נעימה, מצחיקה, פוטוגנית, כיפית וחברתית. אלמנט עיצובי שפורץ מעט את הגבולות שאנו מכירים בעיצוב חנויות או חוויה אינטראקטיבית כלשהי יכולים להפוך בן רגע לשיחת היום ולזכות לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות.

תהיו אנושיים

היתרון הגדול של עסקים קטנים (וביחס לאמזון כולנו עסקים קטנים) הוא הפנים שמאחורי המוצרים, המדפים והפרסומים. הלקוחות כיום, באונליין ובאופליין כאחד, מחפשים את תחושת הקהילה, את המגע האנושי ואת הערכים שהם מייצגים.

הקדישו לכך מחשבה כאשר אתם מנסחים את הטקסטים שלכם באתר החברה (עמוד האודות הוא הדוגמא המייצגת לכך), כאשר אתם בוחרים ומכשירים את אנשי הצוות שלכם, כאשר אתם מעדכנים את השפה הגרפית שלכם וכאשר אתם מתכננים ומעצבים את החנויות.

גם יופי וגם אופי

אג׳נדה חברתית, כלכלית, ערכית וברת קיימא הופכת להיות משמעותית יותר ויותר עבור הצרכנים החדשים. המודעות כיום לנושאים הללו גבוהה והלקוחות בוחרים בין מותג כזה או אחר, בין היתר, על פי האג׳נדות והערכים שהוא מייצג.

אם הנושאים הללו הם חלק מערכי המותג שלכם – החצינו זאת! שלבו אותם כחלק מהשפה הויזואלית, העיצובית, החללית והתוכנית שלכם והדגישו אותם. חברות ענק כמו אמזון מייצגות את ההיפך הגמור מהערכים הללו, כך שזה יכול להיות עבורכם יתרון משמעותי מולן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים