אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מעצב פנים מומלץ

מעצב פנים מומלץ

רגע לפני שפונים אל מעצב פנים מומלץ להבין תחילה את תפקידו. בשונה מאדריכל אשר עוסק בעיצוב תשתית המבנה, המבנה החיצוני שלו והצדדים היותר טכניים והנדסיים – הרי שמעצב הפנים עוסק במראה הפנימי של הבית.

הדבר נוגע למבנה החדרים ועיצובם, מיקום הרהיטים וסוגם, צבעי הקירות והטפטים, תאורה, וילונות, שילוב חומרים כמו נחושת שיש ואלומיניום, חלוקת חלל מחדש ועוד.

מעצב הפנים יכול לבנות תבנית עבודה כללית על פיה יעבוד הקבלן אשר מבצע את השיפוץ בבית כאשר במקביל יכול המעצב לבצע את תהליך הלבשת הבית הכולל רכישת אקססוריז, ריהוט ופריטים אחרים.

 

המלצה על מכהיכן מוצאים מעצב פנים מומלץ ? 

המלצות על מעצב פנים תוכלו לקבל מעמיתים לעבודה, חברים, בני משפחה או פורומים / בלוגים העוסקים בנושא זה באינטרנט. את הבחירה תוכלו לבצע בהתאם לכמה פרמטרים :

  • מחיר – המחיר תמיד משחק תפקיד אך אין להסתכל עליו בתור הדבר העיקרי. מומלץ לשלם מעט יותר על עבודה שתהיו מרוצים ממנה מאשר לשלם שוב על שיפוץ חלקי במידה ולא תהיו מרוצים.
  • ניסיון – ניסיונו של המעצב יאפשר לו להבין אתכם, להתאים עבורכם את הפתרון הנכון ביותר ולהעניק לבית מראה ייחודי אשר ישרת נאמנה את בני הבית.
  • פתיחות והקשבה – תהליך העיצוב הוא תהליך משותף בין המעצב ללקוח. על המעצב להיות קשוב לדבריכם ולהגיע עם ראש פתוח לתהליך. לקוח שלא יהיה מעורב בתהליך עשוי לצאת מאוכזב בסופו.
  • תיק עבודות – הדרך הטובה ביותר לראות האם המעצב מתאים לכם הוא לבחון את תיק העבודות שלו ולהתרשם מהסגנון המאפיין אותו.

 

הסטודיו הנכון לבית ולעסק

Ori Design Studio מתמחה בעיצוב חללים מסחריים ופרטיים כאחד. לצד וילות ופנטהאוזים מרהיבים אותם תכנן הסטודיו תוכלו למצוא גם רשתות בגדים כמו Jump, עונות ,ואנס ואולפן ההקלטות Backstage המשמש תוכניות טלוויזיה נצפות כמו כוכב נולד. כמו כן מאחורינו ניסיון עתיר באשר לעיצוב מסעדות וברים במרכז הארץ, עיצוב משרדים, חנויות תכשיטים, מספרות ועוד.

המלצות על מעצב פנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים