אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מעצב פנים במרכז

מעצב פנים במרכז
מרכז הארץ מושך אליו עסקים רבים אשר רוצים לנסות את מזלם במקום אשר מושך אליו חלק ניכר מן הצעירים כיום. תל אביב הפכה למרכז התרבותי של ישראל, מקום המאופיין בחדשנות יצירתיות ופתיחות.
על כן אין פלא כי מעצב פנים במרכז נאלץ להתמודד עם אתגר לא פשוט כאשר הוא ניגש לעבוד על עיצובה של חנות, בר או מסעדה.הגיוון הרב הקיים בעיר והעיצובים יוצאי הדופן גורמים לכל מעצב פנים במרכז לעבוד שעות נוספות במטרה להעניק ללקוח את התוצאה הסופית הטובה ביותר.
אתגר זה מוציא את המיטב מן המעצב אשר האפשרויות הרבות הפרוסות לפניו מאפשרות לו לגבש קונספט ייחודי אשר יבליט את בית העסק ויבדל אותו מהמתחרים.

חשיבותו של מעצב פנים במרכז

נושא עיצוב הפנים אינו נוגע רק ליופי החיצוני של המקום. מאחורי עיצוב הפנים מסחרי עומדות תורות רבות המתקשרות לא רק לנוחות והיעילות של חלוקת החלל אלא גם לאלמנטים הפסיכולוגיים העומדים מאחורי העיצוב. להלן מספר דוגמאות :

  • האופי של המקום צריך להתאים למראה שלו אחרת נוצר דיסוננס המוביל לחוסר שביעות רצון או תחושה לא נוחה. כך לדוגמא מסעדה יפנית או סושיה צריכה להיות מעוצבת בסגנון אסיאתי המאופיין באסתטיקה ושילובים בין לבן שחור ואדום בעוד מסעדה איטלקית תעוצב בעץ ואבן ועם דגש על אווירה משפחתית.
  • התאורה משפיעה רבות על האווירה במקום ויש להתאימה לסוג השירות ולשלבי היום השונים. התאורה חשובה במיוחד בחנויות תכשיטים על מנת לגרום לתכשיטים לנצוץ.
  • צבע הקירות, הטקסטורות והטפטים יוצרים תגובה בתת מודע של האדם. צבעים מסוימים יכולים לעורר רעב, לעורר אנרגיה ותנועה, ליצור תחושה מרגיעה ועוד.

האיזון הנכון בין יעילות וחדשנות

Ori Design Studio מציע ללקוחותיו את השירות המקצועי והנכון ביותר בעולם העיצוב. על ידי מציאת האיזון הנכון בין יעילות לחדשנות ובין פונקציונליות ליצירתיות מצליח הבעלים של הסטודיו אורי ביטון לספק פתרון מרהיב לכל לקוח. עיצוב החלל בסטודיו יאפשר למצות את המקסימום מן הפוטנציאל שלו מה שיוביל למיתוג טוב יותר, כמות לקוחות רבה יותר ורווח גדול יותר בסוף כל חודש.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים