אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מעצב פנים

מעצב פנים
מעצב פנים הוא האדם אשר יכול לבצע מהפך בכל בית פרטי ובכל בית עסק. מעצב פנים אמון על המראה החיצוני של הנכס או העסק, על האווירה השורה בו ועל מה שהוא משדר.
בעוד שעיצוב הבית משפיע רק על בני הבית, הרי שעיצוב העסק משפיע על כל לקוח שנכנס, על החוויה שלהם במקום ולבסוף על ההכנסות של בית העסק.
בין אם מדובר בעיצוב מסעדות, חנות בגדים, עיצוב קליניקות או בית מרקחת הרי שכמות המכירות מושפעת ישירות מן העיצוב והמיתוג הבא לידי ביטוי במראה החיצוני של הקירות. לא מדובר רק בצבעי הקירות והטפטים אלא גם בתאורה, ריהוט, שילוב חומרים וטקסטורות, עיצוב החלונות או חלון הראווה, סידור המקום ועוד.

התאמות שניתן לבצע בעזרתו של מעצב פנים

עבור כל חלל ניתן לבצע התאמות אשר מתייחסות לאופי המקום, לסוג הקהל שצפוי להגיע למקום ולמוצרים או המאכלים הנמכרים שם. מובן כי מסעדת מזון מהיר תשים דגש על תנועה של כמות רבה של לקוחות והזמנה מהירה של מזון בעוד מסעדות יוקרה יתמקדו במתן יחס אישי יותר לכל לקוח, יצירת תנאים לשהייה ארוכה במקום והשריית אווירה אינטימית ומעודנת.
כך גם חנות בגדים לצעירים תעוצב בסגנון מרדני, אורבני או בצבעים עזים בעוד חנות לבגדי חתנים ומותגים יקרים תעוצב באופן מסודר וסולידי יותר.
על מנת להבין מהו הסגנון הנכון ביותר עבורכם תוכלו לפנות עוד היום אל השירותים של Ori Design Studio. בעזרת סטודיו זה תוכלו :

  • להגדיל את כמות המבקרים בחנות
  • למכור יותר מנות במסעדה
  • להעריך את זמן השהייה של הלקוחות בעסק
  • להתבלט בסביבה תחרותית הקיימת במרכזים מסחריים וקניונים
  • למתג את עצמכם ולהישאר בתודעת הלקוח גם לאחר שיצא מבית העסק

ממקסמים עבורך את הפוטנציאל

Ori Design Studio הוא המקום הנכון עבור כל אדם המעוניין למקסם את הפוטנציאל של העסק שלו. כיום ידוע לכל כי חומרי גלם טובים ושירות איכותי אינם מספיקים. על מנת להתחרות על תשומת ליבו של הלקוח ולתת לעצמכם סיכוי אמיתי להצלחה פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים