אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מאתמול למחר – חמישה צעדים שיקפיצו את החנות שלכם קדימה

הטכנולוגיה שסביבנו משרתת צרכים רבים, שונים ומגוונים בחיי היומיום שלנו. אינספור אפשרויות זמינות בכף ידנו 24/7 ואין ספק שההתנהגות שלנו השתנתה בהתאם.
עבור בעלי עסקים המחפשים להרוויח כמה שיותר על כל מטר רבוע בו הם משקיעים כספים ומשאבים מדי יום.

מעצב חנויות

היכרות מעמיקה עם תהליכי החשיבה והפעולה שלנו כצרכנים היא מהותית במיוחד ומקנה קווים מנחים בתכנון ועיצוב חנויות החל מאופן בו יש לעצב את החלל, לארגן את התצוגה, להתאים את האווירה ולנסח את חווית הקנייה כך שיענו על הצרכים והציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים, כיום ובעתיד.

הגישה החופשית למידע, שזמינה עבורנו בכל רגע נתון בלחיצת כפתור, מובילה לכך שמערכת היחסים בין הצרכן למותג מתחילה עוד הרבה לפני שהוא דורך בחנות הפיזית.

הצרכן החדש יותר חכם וסקרן, הוא עושה סקר שוק נרחב לפני שהוא יוצא מהבית, יודע לרוב מה הוא רוצה עוד לפני שהגיע ובעיניו המידע שהוא מוצא ברחבי הרשת או דרך מכרים, חברים ובני משפחה תמיד יהיה אמין יותר מזה שהוא יקבל מאיש המכירות בחנות.

ביחס לצרכן של פעם, הוא יגיב פחות טוב לתהליכי המכירה הקלאסיים ויעדיף אחת משתי גישות שונות – התערבות אנושית מינימלית או אינטראקציה חמה ונוסטלגית.

התערבות אנושית מינימלית של מעצב חנויות

אחת הסיבות שהצרכנים החדשים, בעיקר אלו מהדורות הצעירים יותר המכונים ה-Y וה-Z, מעדיפים את חוויית הקנייה המקוונת, היא העובדה כי הם עצמאיים, מרגישים בנוח מאוד עם טכנולוגיה ומאמינים כי הם לא זקוקים לנותני שירות למיניהם עבור קבלת מידע, המלצות או סיוע.

הם תמיד יעדיפו לכתוב מייל או הודעה לעומת שיחה טלפונית וסביר להניח שיגיעו לחנות רק אחרי שבררו עליה לפני כן, חיפשו המלצות אונליין ובדקו על המותג ברשתות החברתיות.

צרכנים כאלו יעדיפו להגיע לחנויות בהן שטחי התצוגה יספקו להם את כל האינפורמציה מבלי שיצטרכו לפנות למוכרים וסביר להניח שיבחרו בתשלום עצמאי ובשירות עצמי לעומת תשלום בקופה.

אם זהו קהל היעד שלכם, בעיצוב חנויות נכון חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון ולספק את צרכיו בצורה שתגרום לו לרצות להגיע אליכם מלכתחילה ואחרי כן להמשיך ולחזור אליכם לאורך זמן.

זאת באמצעות תכנון נכון של השילוט והאינפורמציה ברחבי החנות או יצירת ממשק דיגיטלי שתומך את התצוגה הפיזית ומספק מידע רלוונטי בלחיצת כפתור בעת הצורך.

כמו כן יש להקדיש מחשבה לחלוקת שטחי התצוגה והמלאי על מנת שיאפשרו ללקוחות לקחת את הפריטים המבוקשים בעצמם מבלי לבקש את עזרת הצוות.

כחלק מעיצוב פנים לעסקים, חשוב גם לקחת בחשבון את מיקום תאי ההלבשה ועיצובם, במידה ויש צורך בכאלו, את מיקום הקופות, את אמצעי התשלום האפשריים ועוד.

מאתמול למחר – חמישה צעדים שיקפיצו את החנות שלכם קדימה

אינטראקציה חמה ונוסטלגית

יש הסוברים כי הטכנולוגיה בכלל ומסכי המגע בפרט הופכים את העולם שלנו לקר, מנוכר ונטול אינטראקציה אנושית כנה ואמיתית.

לא נתווכח כאן אם הטענה הזו נכנה או לא, אך נתייחס לעובדה כי יש צרכנים רבים שלצד העצמאות והחופש שמקנים להם הטכנולוגיה והמידע, מחפשים את הקשר האנושי ובפרט את זה הזמין להם כאשר הם עומדים לבצע קנייה כלשהי, קטנה כגדולה.

כאן גם טמון היתרון האמיתי של חנויות פיזיות לעומת קניות אונליין.

כפי שבעיצוב מוצר הולכים ומתחזקים הליכי ייצור דיגיטליים מתוחכמים כמו הדפסה תלת מימדית ובד בבד גדלה ההערכה לעבודת היד, למסורת וליד האמן של פעם, כך גם במכירות ובמסחר.

הצרכנים החדשים יודעים להעריך נותני שירות אדיבים, אווירה משפחתית והכרות אישית ואלו יגרמו להם לחזור שוב ושוב, לחוש ביטחון במוצרים שהם רוכשים, להמשיך להמליץ עליהם הלאה ולפתח מערכת יחסים ארוכת טווח עם המותג.

תכנון ועיצוב חנויות בידי אורי ביטון עיצוב חנויות צריך כמובן היא לתמוך את התפיסה הזו, לאפשר אינטראקציה בין נותני השירות לבין הלקוחות וליצור אווירה חמה, משפחתית וביתית בחלל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים