אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

לגרום ללקוח לחזור – יצירת חוויה עבור הלקוח שהוא יזכור לאורך זמן

לגרום ללקוח לחזור – יצירת חוויה עבור הלקוח שהוא יזכור לאורך זמן

לגרום ללקוח לחזור לכל סוג של עסק, מכל הצבעים, המינים, הגדלים והתחומים.

כל עסק  זקוק ללקוחות, אבל גם אם השקעתם מחשבה רבה בדרכים להביא את הלקוחות אליכם, חשוב לזכור כי כמעט בכל המקרים העסק שלנו אינו חד פעמי.

כולנו רוצים שהלקוחות שלנו יזכרו אותנו גם הרבה אחרי שהם קנו אצלנו או שכרו את שירותינו, יספרו עלינו לאחרים ויחזרו אלינו שוב.

לגרום ללקוח לחזור - יצירת חוויה עבור הלקוח שהוא יזכור לאורך זמן

עיצוב פנים , “פרגולה” | בר שכונתי גבעתיים

 

הלקוחות שמגיעים לבית העסק שלכם מוצפים מכל פינה במתחרים, מוצרים, פרסומות והצעות נוספות ואחת המטרות העיקריות שלנו היא לבלוט על פני המתחרים ולהשאיר חותם חיובי אצל הלקוחות שביקרו אצלנו.

כך נשמור על בסיס לקוחות רחב ומשמעותי של לקוחות קבועים,  שילך ויגדל בזכות ביקורות טובות מפה לאוזן. תכנון בית העסק ועיצובו הם מרכיבים משמעותיים בחוויית הלקוח, לפני שהוא נכנס אליכם, תוך כדי מתן השירות והרכישה וגם אחרי שהוא יוצא מפתח הדלת.

BREADLY בית אוכל אורבני תכנון ועיצוב פנים

אם שאלתם את עצמכם איך יוצרים חוויה שהלקוחות יזכרו לאורך זמן ואיך לגרום ללקוח לחזור, הנה שישה טיפים שיוכלו לעזור לכם:

1. בואו נכיר

עיצוב נכון תמיד מתחיל בהיכרות מעמיקה עם הלקוח, במקרה של חלל מסחרי מדובר בלקוחות הפוטנציאליים שלכם. את התהליך העיצובי יש להתחיל בניתוח הרגלי הלקוח האידיאלי, הבנת הצרכים שלו וחקירת האלמנט הפסיכולוגי שיענה על השאלה איך לגרום ללקוח לחזור שוב ושוב אל בית העסק שלכם.

לאחר מכן תוכלו להתייחס לחלל הנתון עצמו ולמרכיבים עיצוביים שונים כמו חומרים, צבעים, תצוגה ועוד ועוד.

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר

2. על כף המאזניים

הנטייה הטבעית שלנו בתכנון חללים מסחריים היא לנצל כמה שיותר מהחלל, על מנת להציג כמה שיותר פריטים ומוצרים במקרה של חנויות, או למקם כמה שיותר שולחנות ומקומות ישיבה אם מדובר במסעדות או בברים.

אבל לצד החשיבה על המוצר והרווחים יש לחשוב גם על הלקוח ועל האווירה שאנו יוצרים עבורו.

כדי ליצור חוויה חיובית יש לדאוג למרחב, למעברים נוחים ולמראה שאינו עמוס או קלסטרופובי ולשמור על חלל מאוזן.

קראו על:

עיצוב פנים , “פרגולה” – בר שכונתי גבעתיים

 

3. תצוגת תכלית

כאשר ניגשים אל מלאכת עיצוב חנויות קטנות – תצוגה חכמה ונכונה תאפשר לכם לאזן בין הצורך להציג כמה שיותר פריטים לבין יצירת היררכיה בין המוצרים השונים ומראה מסקרן שמושך את העין. במקום תצוגה סטנדרטית, שניתן לראות בבתי עסק דומים לשלכם, צרו תצוגה מקורית שמגרה את החושים של הלקוחות תעזור לכם לייצר חוויה משמעותית ומרשימה שהם יזכרו.

הציגו לראווה בקדמת הבמה את הלהיטים שלכם וקולקציות חדשות והוציאו חלק מהמוצרים מהאריזה כדי שיהיה ניתן להתרשם מהם בצורה מיטבית.

עיצוב פנים חנות של רשת vans העולמית

 

4. מישהו שומע אותי

האופן שבו אנו חווים את החללים שסביבנו מורכב מכל החושים שלנו, אחד המשמעותיים שבהם הוא חוש השמיעה. מבחינה תכנונית אנו מתייחסים לאקוסטיקה בחלל, לבידוד של רעשי “מאחורי הקלעים” מחללי התצוגה והבילוי וליצירת חלל נעים לשיח במידה וזה חלק מהעסק שלנו, כמו למשל במסעדות.

כמו כן נתייחס למוזיקה, לעוצמת הסאונד, לאיכות שלו ולסגנון המוזיקלי, בהתאם לאופי בית העסק והלקוחות הפוטנציאליים. כאשר נושאים אלו אינם מטופלים כראוי, הלקוחות יצאו כנראה בתחושה לא נעימה, גם אם לא ידעו בדיוק להסביר למה, לכן חשוב להקדיש להם מחשבה.

BackStage – בית אומנויות הבמה עיצוב פנים ותכנון

 

5. אור יקרות

כמו הסאונד והאקוסטיקה, גם לתאורה תפקיד משמעותי בתחושה שאנו מרגישים בחלל. היא צריכה להתאים לאווירה שאנו רוצים ליצור בהתאם לאופי העסק, להחמיא למוצרים השונים ולהדגיש אזורים מסוימים בחלל לפי הצורך.

בתכנון התאורה נתייחס לגוף התאורה עצמו ולחומרים מהם עשוי, לגוון של התאורה, לעוצמה שלה ולמיקום של גופי התאורה בחלל, על מנת להחמיא לחלל ולתצוגה וליצור עבור הלקוחות חוויה חיובית דרכה יזכרו אתכם לטובה.

BackStage – בית אומנויות הבמה עיצוב פנים ותכנון

 

 

6. יצירתיות היא שם המשחק

לרוב לא נזכור את הרגעים והמקומות הסטנדרטיים והגנריים, אלא את הרגעים המיוחדים והמרגשים, אלו שיש מאחוריהם סיפור מעניין.  כדי ליצור אווירה שהלקוחות יזכרו וירצו לחזור אליה ולספר עליה לאחרים, עלינו לאמץ חשיבה יצירתית, שתיצור בידול של בית העסק שלנו לעומת אחרים. נצלו את כל המשאבים שעומדים לרשותכם – החלל הנתון, אלמנטי התצוגה, מיתוג העסק, חומרים, צבעים, אביזרים, רהיטים וכולי, על מנת ליצור שפה אישית וייחודית לבית העסק שלכם.

רוצים לעצב את בית העסק שלכם כך שהלקוחות ירצו לחזור אליו ולספר עליו? צרו איתנו קשר נשמח לתת לכם שירות.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים