אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב מסעדות

עיצוב מסעדות

ענף המסעדנות הוא אחד הענפים הקשים שיש בישראל. הסטטיסטיקה מראה כי 4 מתוך כל 5 עסקים הנפתחים בענף המזון נסגרים כבר בשנה הראשונה. אלה ששורדים את השנה הראשונה נתקלים בתחרות רבה, עלויות גבוהות של שכירות וחומרי גלם, קהל לקוחות לא יציב וסכנה מתמדת כי פרסום אחד שלילי יפגע פגיעה אנושה בעסק.

על מנת להבין מהו הגורם להצלחה של אותן מסעדות בודדות שכן מצליחות יש להסתכל על התמונה הכללית. בעוד האוכל המוצע במסעדות מאותו סוג עשוי להיות דומה – הרי שמה שעושה את ההבדל הוא עיצוב פנים למסעדה עם חווית בילוי אשר נוגעת בכל החושים – ולכן, מעצב מסעדות הינו חובה!

עיצוב פנים למסעדות: סוגי עיצוב מסעדות

חווית הבילוי כולל את הריחות העוטפים את המקום, רמת השירות, עיצוב הפנים למסעדה, התאמתו לקהל היעד ועוד. גם המיתוג של המסעדה משחק תפקיד חשוב בעניין ועיצוב המסעדה ממלא חלק בלתי נפרד ממיתוג זה.

לפני עיצוב פנים למסעדות, כל בעל מסעדה מחליט על סוג המסעדה והתפריט שיהיה בה.

למסעדות שונות מתאימים עיצובים שונים כמו לדוגמא:

  • מסעדה איטלקית – תעוצב בסגנון משפחתי עם השפעות אירופאיות. האווירה הביתית מתקבלת הודות לשימוש נרחב בעץ המשתלב עם אבן וחלונות אשר משקיפים לעבר הרחוב. על הטקסטורות והחומרים ליצור הרגשה חמה ורומנטית.מעצב מסעדות - עיצוב מסעדות מקצועי
    Bellissimo מסעדה איטלקית עיצוב פנים
  • מסעדה יפנית – תהיה לרוב בעלת סגנון מינימליסטי, נקי ואסתטי. עיצוב פנים למסעדה השואב רעיונות מן האלמנטים בטבע לצד צבעים חזקים המאפיינים עיצוב אסיאתי כמו אדום ושחור.
  • מסעדת בשרים – לרוב מאופיינת באווירה מעט רצינית יותר ממקומות אחרים. העץ יהיה דומיננטי בעיצוב המסעדה, הרצפה ססגונית ועל אחד הקירות לפחות תהיה תצוגה של יינות.
  • עיצוב מסעדת מזון מהיר – דגש על זרימה מהירה ונוחה בחלל, הצגת המזון הנמכר על גבי תמונות ומסכים או לחילופים על תפריט גדול, זאת על מנת לאפשר ללקוחות לבצע בחירה מהירה של המנות.

Ori Design Studio – עיצוב מסעדות בסגנון שלך

Ori Design Studio בבעלות אורי ביטון הינו הסטודיו המושלם עבור כל בעל עסק המעוניין בעיצוב מיוחד ויוצא דופן לחלל המסחרי שלו. עיצוב מסעדות נכון על ידי מעצב מסעדות מומחה מבטיח למשוך לקוחות רבים יותר למסעדה, לגרום להם להרגיש בנוח לשהות במקום יותר זמן וכתוצאה מכך להזמין יותר מנות, לחוות חווית לקוח אותנטית ולבסוף לחזור לביקור נוסף במסעדה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים