אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

גן עדן של שותים – עיצוב ברים – ככה עושים את זה

עיצוב ברים
אחד המקומות אליהם נוהגים אנשים לצאת לבלות הוא הבר. אופי עיצוב הבר בהחלט מושפע מסגנון וקהל היעד אליו הוא פונה.
טווח הברים נע בין ברים שכונתיים המאופיינים בלקוחות קבועים אליו יגיעו הלקוחות במהלך כל השבוע משעות הצהריים המאוחרות, ללקוחות שנהנים לסיים את יומם עם כוס בירה ביד, ועד מגה ברים שפונים לקהל שתרבות הבילויים שלו היא בסופי שבוע בעיקר וקהל יעד צעיר יותר בגיל.
עיצוב ברים

עיצוב בר – אלמנטים בעיצוב ברים

אלמנט בעל משקל רב כאשר מדובר על עיצוב ברים הוא גודל המתחם שלעתים מהווה אתגר עיצובי. אם מדובר במקום קטן יחסית שמצריך עיצוב חללים מסחריים תוך לקיחת כל הפרמטרים הנדרשים ביניהם שירותים, מטבח ומחסן, ואת הבר כמובן דבר שלעתים יוצר אילוצים תכנוניים. מכיוון שיש דרכים רבות בהן ניתן לעצב את הבר, מומלץ להגדיר מטרה עיצובית לכל פרויקט תוך לקיחת כל הפונקציות הנדרשות.

אנשים שמגיעים לבלות בבר מעוניינים לייצר אינטראקציה זה עם זה, זאת ניתן לעודד על ידי תכנון סידור הישיבה בבר בצורה בה כל אחד מהיושבים יכול לייצר קשר עין עם אנשים רבים וכמובן תוך שימוש באלמנטים שיוצרים תחושה מוכרת ואינטימית.

אינטראקציה ניתן לייצר גם באופן עיצוב ברים מבחינת המעברים במתחם ויהיה כדאי לייצר מעברים צרים שיגרמו לאנשים להיות קרובים יותר לאנשים אחרים בכדי למקסם את האינטראקציה.

כמו כן, יש להחליט מה יהיה מספר המושבים שיימצאו בסמוך לבר תוך יצירת איזון נכון בין מספר המושבים ובין האזורים שמיועדים להתקהלות בעמידה, כך שיהיה ניתן להגדיל את המכירות אך לאפשר לאנשים לשוחח ולחפש את האנשים שמעניינים אותם.

לצד כל ההמלצות הללו והרצון לייצר כמה שיותר מקומות ישיבה, חשוב להימנע מיצירת צפיפות מוגזמת שתוביל לפגיעה בחוויה של המבלים.

תפקיד התאורה בעיצוב בר

כאשר מדובר על עיצוב בר, התאורה בבר צריכה מצד אחד לאפשר לאנשים לראות לאן הם הולכים ומצד שני –  להיות מספיק חשוכה כדי לייצר אווירה מסתורית ואינטימית כראוי לבר. אווירה מסתורית עשויה לגרום לאנשים להעז ליצור קשר, אפילו אם הם מאוד ביישנים. שימוש בתאורה רכה נוטה להקנות לחלל תחושה נעימה ולא מאיימת שמשרה נינוחות ורוגע.

החומרים בעיצוב ברים

מכיוון שברים הם מקומות שוקקי חיים חשוב בעיצוב ברים, לעשות שימוש בחומרים איכותיים ועמידים. בריהוט מומלץ לעשות שימוש בחומרים שקלים לניקוי ויקלו על התחזוקה השוטפת. יש היצע כמעט בלתי מוגבל של ריהוט ומגוון אפשרויות לשלב אלמנטים.

הבר יכול להיות מעוצב כראוי מבחינת שימוש בחומרים, בחירת התאורה וסידור הישיבה אך לא להיות ייחודי. בר שמעוצב באופן מיוחד ייצור עניין בקרב אנשים רבים ויהפוך למותג בפני עצמו. כדי להפתיע את הקהל שמגיע לבר, חשוב להיות יצירתיים ומקוריים ואף לשלב בין גישות עיצוב שונות ולא לפחד לחדש.

הדרך בה מעצבים את הבר משפיעה בצורה ניכרת על הצלחתו ומכיוון שיש צורך בידע נרחב כדי לעצב חלל רצוי לבחור במעצב שמתמחה בעיצוב ברים שידע כיצד לנצל את החלל בצורה נכונה ופונקציונלית, שתעודד יצירת אינטראקציות וכמובן סגנון ייחודי ואווירה מחשמלת.

מה אנחנו יכולים להציע לכם בתחום עיצוב הפנים של הבר

Ori Design Studio. הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים בתכנון ועיצוב ברים וכמובן עבור מגוון רחב של פרויקטים בתחום הפרטי והמסחרי (מסעדות, חנויות אופנה, משרדים ועוד…).

הקו המנחה של הסטודיו הינו השילוב הקפדני בין אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים לכדי חוויה מרתקת ומתמשכת של החלל. סגנון העיצוב שלי הינו חדשני ועדכני, וכל העת משלב בהרמוניה בין גישות עיצוב שונות, תוך שימוש מקצועי ומנוסה בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשות.

(בסטודיו עובדים מעצבים נוספים מתחום העיצוב התעשייתי, אדריכלות ועיצוב פנים, על-מנת לחזק את השילוב בין פילוסופיות עיצוב שונות, ולהקנות חוויה של טוטאל דיזיין).

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים