אחדש׳רה
סקנדפלור‎ בר

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר , הבר ממוקם סמוך לאוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע, וככזה הוא למעשה פונה לקהל סטודנטיאלי.

המטרה המסחרית בפרויקט הזה הייתה ליצור בר מעט “זר” בנוף הישראלי והבאר-שבעי בפרט, הן מבחינת האווירה והן מבחינה עיצובית. רצינו למעשה להעניק חוויה שונה לבליינים עד כדי כך שירגישו שהם נמצאים כמעט במציאות אחרת.

ההשראה העיצובית שהנחתה אותי בפרויקט לקוחה מעולם האסוציאציות של אפוקליפסה ורדיו-אקטיב. אפשר אולי להגיד שמשהו ברוח התקופה יחד עם אירועים שונים שמהדהדים היום בעולם, גיבשו יחדיו את הקונספט הזה של חורבן קיצוני.

יחד עם זאת, היה לי חשוב שלא להגדיר “עד הסוף” קונספט מאוד מזוקק ומובהק, אלא דווקא ליצור שילוב של אלמנטים מן העולם הקונספטואלי הזה וליצור אווירה שבה כל אחד בעצם יוכל למצוא את עצמו.

לכן בהתאם לאווירה שנראית כמו סצינה הלקוחה מתוך “מקס הזועם”, השתמשנו בהמון אלמנטים ממוחזרים: חביות המשמשות לגופי תאורה בחלל וכן כפינות ישיבה; גופי תאורה מעל הבר אשר עשויים מבלוני גז; צנצנות פורמלין המפוזרות בחלל עם “חלקי גופות” של בובות ועוד צעצועים הזויים.

למעשה בעיצוב החלל כולו נעשה שימוש חורג באלמנטים שונים, החל מידיות השירותים, הכיורים, תצוגת הכניסה וכלה במקלחות החירום שמופיעות בכל פינה.

עקרון חשוב נוסף ב עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר ששרת אותי כמו בכל עיצוב של מקום בילוי מקומי, הוא יצירת מוקדי עניין בכל מקום בחלל על-מנת שבליינים חוזרים יוכלו לחוות משהו שונה כל פעם מחדש.

על-פי עקרון זה למשל הבר מעוצב בשבירות של הצורה הגיאומטרית, ומכל מקום ישיבה ישנן נקודות עניין שונות.

בדיוק לשם כך וגם כדי להשלים את האווירה במקום, השימוש בגרפיקה וציורי קיר היה חשוב מאוד בפרויקט. ולכך גייסנו את סטודיו דניאל זקן, אשר מלווה אותי כבר שנים רבות בפרויקטים שונים ומתרגם אותי היטב. ובעוד דניאל היה אמון על הגרפיקה, עבדנו גם עם מעצבים תעשייתים ליצירת אומנות מכאנית כדי ליצור אלמנטים מפוזרים בחלל שזזים ומסתובבים כל הזמן וגורמים לו לפעום כמו מעין דופק.

כך נולד המאוורר המסתובב מעל עמדת הדי.ג’יי, גלגלי השיניים וגם ההקרנות על הקירות.

התוצאה מדברת בעד עצמה, הבר נראה כמו מעין בר ברלינאי עם קונספט ייחודי, המעניק חוויה חד-פעמית עבור הבליינים הצעירים.

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר

עיצוב פנים ‎אחדש׳רה סקנדפלור‎ בר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp