
אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

בית הקפה ממנו עשיתם טייק אווי הבוקר, המסעדה שבה הזמנתם מקום לסוף השבוע הקרוב, בית

חווית לקוח היא מונח חמקמק וניתן להגדירה בכל מני דרכים. אחת מהן היא לראות ולנתח

מרכזי הקניות של היום צריכים לעבוד קשה יותר כדי למשוך את הקהל, שיעדיף בחלק מהמקרים

מעצב מהעתיד: התשוקה למדע בדיוני שלום לך, מעצב AI מהעתיד! שמע קטע…אנחנו פה להישאר! אני

בעידן שבו הכל קורה מהר, העולם משתנה, והמסחר הדיגיטלי משתלט כמעט על כל תחום בחיים

המונח "כלכלת חוויה" (Experience Economy), שנוסח לראשונה כבר בשנת 1998, הפך בשנים האחרונות מעוד באזזוורד

חוויית קנייה חדשנית היא כבר לא מותרות – היא סטנדרט חדש שמעצבים בתחום המסחרי חייבים

תכנון תאורה במקומות בילוי (מסעדות, ברים, בתי קפה ומועדונים) אינו רק אלמנט עיצובי – הוא

לגרום ללקוח לחזור לכל סוג של עסק, מכל הצבעים, המינים, הגדלים והתחומים. כל עסק זקוק

בעידן שבו מסחר אלקטרוני הופך לנפוץ יותר ויותר, תפקידה של החנות הפיזית אינו רק למכור

כיצד מותגים יכולים לתקשר באופן אפקטיבי עם הלקוחות מבלי להשתמש במילים? התקשורת הבלתי מילולית (Non-Verbal

הדיסוננס הדיגיטלי והאתגר של כל מטר רבוע הטכנולוגיה שינתה את כללי המשחק. אינספור אפשרויות קנייה

הצרכנים החדשים הם כוח קנייה משמעותי, וקמעונאים רבים מכל התחומים שואפים לפנות אליהם ולמתג את

בעולם הדינמי והמשתנה של המרחב הקמעונאי, עיצוב פנים משחק תפקיד משמעותי בעיצוב חווית הלקוח ומיקסום

בתקופת הקורונה אנשים מיהרו להספיד את המרכזים המסחריים ולתהות לגבי הרלוונטיות שלהם בעולם שמסתמך יותר

בעולם שבו הצרכנים לא רק קונים אלא גם חווים את המותג, האדריכלות הקמעונאית הופכת להיות

הפסיכולוגיה הקמעונאית היא הכלי האסטרטגי החשוב ביותר להבנת ניואנסים של התנהגות צרכנית והשפעה עליה בנקודת

העתיד של חללים מסחריים נמצא בנקודת מפנה. עולם הקמעונאות משתנה בקצב מהיר, וכך גם הדרישות