אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב בתי קפה

עיצוב בתי קפה

עיצוב בתי קפה חשוב על מנת להפוך את בית הקפה למצליח. עיצובו של בית הקפה חשוב לא פחות מן המנות המוגשות בו ומן הצוות אשר משרת את הלקוחות.

בתור מעצב בתי קפה העיצוב הוא מה שימשוך את הלקוחות להיכנס מלכתחילה, הוא מה שיגרום להם להישאר פרק זמן ארוך יותר בבית הקפה. עיצוב פנים לבתי קפה יאפשר חוויית לקוח נעימה שתגרום ללקוחות לחזור לביקור נוסף.

מובן שדבר זה לא יתקיים בלי תנאים נוספים כמו מחיר הוגן, מנות טעימות ושירות טוב – אך היו בטוחים כי במידה ובית הקפה לא יעוצב כראוי הלקוחות ימצאו מקום אחר בו יקבלו חוויה נעימה יותר.

עקרונות של עיצוב בתי קפה

לכל מעצב בתי קפה יש את הטעם האישי שלו ואת הטאצ’ הייחודי שלו, גם כשמדובר בעיצוב פנים לבתי קפה. כמובן שגם לכל בית קפה מתאים עיצוב אחר בהתחשב במיקום שלו, בקהל היעד, באג’נדה של בית הקפה ובחזון. למרות זאת, ישנם כמה כללים עליהם מומלץ לשמור על מנת ליצור עיצוב בית קפה אפקטיבי:

  • מגוון – יצירת גיוון חזותי בבית הקפה תסייע להפכו לאטרקטיבי יותר. סוגים שונים של כיסאות שולחנות ופינות ישיבה יאפשרו ליצור אינטימיות בתוך ההמון.
  • עיצוב אורבני – עיצוב בתי קפה אורבני הוא פופולרי בשנים האחרונות ומאפשר לנוכחים בבית הקפה להרגיש כאילו הם עדיין חלק מן הרחוב ולא מנותקים מן המציאות
  • אפקט ההפתעה – כדאי להפתיע את הלקוחות בכרזות משעשעות, סוגי תאורה יוצאי דופן ופינות חמד קטנות אשר מעניקות נשמה לבית הקפה.

Ori Design Studio – פתרונות מעוצבים

על מנת להעניק לבית הקפה, החנות או המרכז המסחרי שלכם את הפתרון העיצובי הטוב ביותר תוכלו לפנות כעת אל Ori Design Studio המתמחה בעיצוב ותכנון פרויקטים עבור המגזר הפרטי והמסחרי.

 

הסטודיו מאמין בשילוב קפדני בין ייחודיות לפרקטיות, בין חוויית קניה מרתקת לבין מקסום הפוטנציאל העסקי של המקום. עיצוב פנים לעסקים שהוא נכון ומוקפד, מבטיח להעלות את כמות הלקוחות, את זמן השהיה שלהם ולבסוף את הרווחיות של המקום.

עיצוב בתי קפה עם מעצב בתי קפה
עיצוב בתי קפה עם מעצב בתי קפה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים