אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.
עיצוב וקונספט המשרד הם הרבה יותר מאשר רק אסתטיקה. הם מהווים כלי אסטרטגי רב-עוצמה להעברת
תכנון משרדים הוא תהליך מורכב הדורש איזון בין פונקציונליות, אסתטיקה וחוויית המשתמש. כמעצב פנים, אני
מסחור חזותי (Visual Merchandising) הפך לכלי קריטי בארסנל השיווקי של כל עסק. זוהי אמנות ומדע
עיצוב חנות ירקות: יצירת חוויית קנייה טרייה ובריאה עיצוב חנות ירקות הוא יותר מסתם סידור
עיצוב פנים למשרדים הוא הרבה יותר מאשר רק אסתטיקה. עיצוב נכון יכול להשפיע באופן משמעותי
בואו נעשה סדר – חנויות פופ אפ הן חנויות זמניות להבדיל מחנויות קבועות, הן צצות
העולם הקמעונאי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת בשנים האחרונות. חדשנות בעיצוב מסחרי מביאה איתה שילוב של
חנות ממתקים היא יותר מסתם מקום לקנות מתוקים – היא חוויה מלאה בצבע, ריח וטעם
כאשר מדברים על עיצוב אפשר לדון שעות ארוכות באלמנטים פיזיים, כאלו שניתן לחוש ולגעת בהם,
לגרום ללקוח לחזור לכל סוג של עסק, מכל הצבעים, המינים, הגדלים והתחומים. כל עסק זקוק
בעולם המסחר של היום, כאשר קניות מקוונות הופכות לשגרה, תפקידו של מעצב חנויות מקבל משנה
מעצב הפנים אורי ביטון חושף, את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי עיצוב מסחרי. האמונה השגויה הרווחת, היא
תכנון תצוגה בחנויות, בכל חנות, בין אם מדובר בחנות אופנה, אקססוריז, ספרים, משקפיים או קונדיטוריה,
עיצוב חנויות תכשיטים הוא עיצוב אשר דורש תשומת לב מיוחדת מן המעצב. בשונה מחנויות אחרות
מעצב פנים מומלץ הוא מקצוען רב-תחומי המשלב בין אמנות, מדע וטכנולוגיה ביצירת חללים מרשימים ופונקציונליים.
להגיד שהעולם שלנו משתנה בקצב מסחרר זו כבר קלישאה, אבל זו גם המציאות שבה אנו
און אנד אוף – מיתוג שעובד בכל המימדים: עיצוב חנויות קטנות לא משנה אם מדובר