אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב פנים מרפאות

עיצוב מרפאות - עיצוב פנים מרפאות

כאשר אנחנו מגיעים אל מרפאה או קליניקה לצורך הליך רפואי מסוים, התחושות שלנו באופן טבעי הן מעט חרדות ולחוצות.

אנשים מגיעים לטיפולים במרפאות רפואיות כדי לקבל טיפול רפואי הולם ומקצועי, ובעיקר כדי לקבל טיפול פרקטי שיעלים את הכאב או אי הנוחות שהם מרגישים.

עיצוב פנים של מרפאות הינו אמנות של ממש.

המטרה היא להשתמש במגוון טכניקות וגישות עיצוב שונות וייחודיות כדי לייצר חלל מזמין ונעים להעצמת החוויה החיובית של המטופלים שמגיעים, ויחד עם זאת החלל של המרפאה מוכרח לשדר מקצועיות ואמינות בכדי לנסוך ביטחון במטופלים שזקוקים לפרוצדורות רפואיות שונות.

עיצוב מרפאות – תכנון ועיצוב החלל לתחושה רגועה ונינוחה

בשונה מעיצוב פנים לעסקים קטנים, עיצוב פנים מרפאות וקליניקות מיועד לבצע חיבור בין החללים השונים במקום, תוך שמירה על איזון מתאים בין חלל לחלל.

באזור הלובי המטופלים ממתינים לפני כניסתם אל חדר הטיפולים, כך שעיצוב נכון של חלל זה תוך דגש על אווירה רגועה ונינוחה יכול להעביר במטופלים תחושה נעימה יותר, במיוחד לקראת הטיפולים שהם צפויים לעבור.

המרחב המרגיע של הלובי וחדר ההמתנה בו המטופלים שוהים צריך להתכתב בצורה הרמונית מותאמת יחד עם חדר הטיפולים עצמו.

חדר זה משדר למטופל מקצועיות וביטחון רב, יחד עם תחושה מזמינה ונעימה שבעזרתה סף הלחץ והחרדה יכול להיעלם לחלוטין בגלל האווירה הנוחה שאותה המטופל מרגיש במקום.

עיצוב פנים מרפאות – התאמת העיצוב לאופי הקליניקה

נוסף על כך שעיצוב החלל הרפואי צריך לשדר נינוחות וביטחון כאחד, יש להתאים את אופי וייחודה של המרפאה לעיצוב הכולל של המקום.

קליניקה של רופא שיניים מאז ומתמיד הרתיעה אנשים רבים שמגיעים למקום, אם בגלל הרעש המפחיד של המכשירים השונים, ריח החיטוי החזק שנמצא במקום או רק אפילו בגלל המחשבה על מהלך הטיפול שמתבצע במקום רגיש כמו השיניים.

כדי לשכך מעט את תחושת החרדה לפני הישיבה על כיסא הטיפולים, עיצוב פנים פרקטי וייחודי למרפאת שיניים יכול לעשות את העבודה כבר בזמן ההמתנה לרופא.

יצירת איזון נכון בין המכשור הרפואי שקיים במרפאה, הרעשים והריחות לבין יצירת מרחב הרמוני ומזמין – יכול להעביר את המטופלים חוויה נינוחה ומרגיעה הרבה יותר, מאשר מרפאת שיניים סטנדרטית ללא חשיבה ותכנון עיצובי מתאים.

עיצוב מרפאות מותאם עד לפרטים הקטנים ביותר

כדי לייצר את התחושה והאווירה הנכונה בחלל המרפאות, חשוב להתאים את כל האלמנטים העיצוביים המתאימים ביותר.

הבחירה בפריטי ריהוט נוחים כמו כורסאות מרופדות ומעוצבות לחדר ההמתנה, יכולה לשדר למטופלים כי הם רצויים במקום והנוחות שלהם חשובה במיוחד עבור המרפאה.

ווילונות אטומים ויפים לחדרי הטיפולים יכולים להעניק למטופלים הרגשת ביטחון, וידיעה כי הפרטיות שלהם נשמרת בחדרים אלו בצורה המקצועית ביותר.

גם לבחירה בתאורה הנכונה יש אפקט משמעותי בחללים מעוצבים של מרפאות וקליניקות שונות. התאורה במקום יכולה להעניק למטופלים את ההרגשה הנינוחה, בטוחה ומקצועית שהם זקוקים לה ברגעים כאלו.

שילוב של גופי תאורה מעוצבים הניתנים לשליטה בחללים השונים במרפאה, יכולים להיות פתרון מצוין עבור יצירת האווירה המתאימה לכל רגע ומטרה במהלך שהיית המטופלים במקום.

את נושא עיצוב פנים מרפאות ועיצוב קליניקות משאירים למומחים בתחום.

סטודיו העיצוב של Ori Design Studio יעניק לחלל המרפאה את האווירה המתאימה ביותר, התחושה המזמינה והנינוחה ואת המראה האסתטי המושלם.

מוזמנים להתרשם מסגנון העיצוב הייחוד לנו כפי שבא לביטוי בקליניקה של קרן ברטוב, רונית רפאל וברשת המותג BE.

הודות לתכנון עיצובי נכון ומדויק תוך התאמת מגוון פתרונות עיצוב שישרתו את המטרה העיקרית של הקליניקה הרפואית.

סגנון העיצוב מרפאות הינו טרנדי וחדשני, ומשלב בין גישות עיצוב שונות ומקצועיות בכדי למקסם את פוטנציאל החלל וליצור חוויה שונה וייחודית במטופלים השונים שמגיעים למקום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים