אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב חנויות תכשיטים

מעצב חנות תכשיטים

עיצוב חנויות תכשיטים הוא עיצוב אשר דורש תשומת לב מיוחדת מן המעצב. בשונה מחנויות אחרות אשר מוכרות מוצרים במחירים יחסית נמוכים ומסתמכות על היקפי קניה גדולים הרי שכמות הרכישות בחנויות תכשיטים הינם נמוכות יותר.

חנות ממוצעת תסתפק במכירתם של כמה פריטים בחודש משום שעלותם לרוב יקרה ועל מנת לשכנע את הלקוח כי זהו המקום הנכון להוציא את מיטב כספו יש צורך בעיצוב חנות מוקפד ומתוכנן כהלכה.

אופי המוצר הוא שקובע את עיצוב החנות וככל שהמוצר אקסקלוסיבי יותר כך העיצוב משתנה.יש לזכור כי פעם רבות אנשים קונים עם הרגש ולא עם השכל ותפקידו של העיצוב הוא לעורר רגש זה.

עיצוב חנויות תכשיטים וחנויות יוקרה

בחנות תכשיטים המוצר הינו קטן אך דורש תשומת לב רבה במיוחד.

בשונה מחנויות בגדים או נעליים בהן יש כמויות גדולות של פריטים אחד לצד השני, הרי שבמקרה של חנויות תכשיטים מומלץ לעשות מרווח גדול בין תכשיט לתכשיט, לתת לכל פריט את המרחב שלו יחד עם תאורה מחמיאה אשר תגרום לו לנצוץ.

ישנם סוגי תאורה אשר מתאימים יותר לסוגי תכשיטים שונים כמו כסף או זהב כאשר האתגר הוא למצוא תאורה אשר תחמיא לכל סוגי התכשיטים בחנות.

יש לזכור כי עיצוב חנות תכשיטים באופן לא נכון, יוביל לא רק לכמות מכירות נמוכה מן הפוטנציאל הקיים אלא יכול אף להוביל לסגירתה של החנות.

על מנת להקדים תרופה למכה ולהעניק לחנות שלהם את נראה אלגנטי ויוקרתי פנו כעת אל Ori Design Studio.

עיצוב חנות תכשיטים עם Ori Design Studio

הסטודיו בבעלות אורי ביטון מציע החל משנת 2008 פתרונות עיצוב ותכנון ייחודיים עבור מגוון בתי עסק מתחום המזון, הביגוד, חנויות יוקרה, אולפני טלויזיה, וילות ועוד.

עיצוב חנויות תכשיטים באופן נכון, שם דגש על חדשנות לצד פונקציונליות. מעצב חנויות תכשיטים ידאג לעיצוב המשרת את הצורך של החלל בלי להפריע לתנועה הטבעית שצריכה להתקיים בו. על ידי יצירת הרמוניה בין אלמנטים שונים המותאמת לצרכי הלקוח ניתן להגיע תוצאות מרהיבות.

מעוניינים בפרטים נוספים על עיצוב חנות תכשיטים? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

עוד יכול לעניין אתכם:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים