אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מעצב חנויות תכשיטים

מעצב חנות תכשיטים
בכל פעם שלקוח מבקר בחנות תכשיטים, בין אם היא ממוקמת בתוך קניון או ניצבת באחת מהחנויות הפזורות בשדרה המרכזית בעיר, הוא עובר סוג של חוויה הגורמת לו בסופו של דבר לבצע רכישה או לעזוב את החנות בידיים ריקות.
חוויית הקנייה של הלקוח מושפעת ממספר רב של פרמטרים שונים כמו מחיר התכשיטים, רלוונטיות, שירות ויחס מצד עובדי החנות וגם המראה הכללי של החנות אשר נקבע על ידי מעצב חנויות תכשיטים ובעל החנות.
לעיצוב הפנים של חנויות יש משקל רב עבור חוויית הקנייה של הלקוח, עד כדי כך שניתן לומר כי החלטתו הסופית של הלקוח בנוגע לביצוע רכישה מתחילה כבר מחוץ לחנות עצמה.
ברוב החנויות אחוז המבקרים המזדמנים שעוברים על פני החנות גדול בהרבה, לעומת מבקרים שמגיעים במטרה להיכנס באופן מכוון אל אותה חנות. משום כך, קיימת חשיבות גדולה במיוחד לעיצוב החנות באופן נעים ומזמין שניתן להבחין בו כבר ממבט ראשון בחלון הראווה.

עיצוב חנויות תכשיטים – מהי הייחודיות של חנות תכשיטים

בין שפע החנויות המסחריות שפזורות ברחבי הערים השונות בארץ, ניתן לראות כי רובן המוחלט של החנויות באזורים אלו הינן חנויות אופנה ולייף סטייל. אופנה היא דבר שמתחלף באופן תדיר בכל עונה, ולכן הביקור של לקוחות רבים בחנויות אלו הוא גבוה בהרבה לעומת חנויות אחרות.

חנויות תכשיטים הן בין החנויות הפופולריות ביותר בקרב הצרכנים השונים, כיוון שכולם אוהבים להיות ולהיראות מטופחים כל הזמן. בשונה מחנויות אופנה אחרות כמו חנויות ביגוד והנעלה, חנויות תכשיטים מוכרות מספר קטן של פריטים לצרכן אחד – אך יש לזכור כי למרות שמדובר בפריטים מועטים או אפילו בודדים, אלו פריטים בעלי ערך כספי רב. זוהי הסיבה מדוע מעצב חנויות תכשיטים צריך לדאוג שעיצוב הפנים של החנות יהיה מוקפד ויוקרתי, כזה שמעביר את הצרכן חוויה נעימה ואיכותית.

מעצב חנויות תכשיטים הפונה לרגש של הלקוח

רכישה של תכשיט חדש היא תמיד פעולה מהנה ומרגשת, במיוחד אם התכשיט מיועד למתנה עבור אדם קרוב ואהוב.

בחנויות התכשיטים הצרכנים שמגיעים לבקר נוהגים לרוב לרכוש תכשיט אחד או יותר עבור מתנה לאדם אחר. מתנה כזו מביעה קשת רחבה של רגשות שונים כמו אהבה, הערכה, הוקרה, שמחה, התרגשות ועוד.

מכיוון שהצרכן המגיע לחנות התכשיטים מבצע רכישה הנובעת מחשיבה רגשית בעיקר, מעצב חנויות תכשיטים – הפנים של חנות זו צריך להיות מתוכנן בהתאם כדי שיפנה לרגש של אותו צרכן, וכך הסיכויים לביצוע רכישה בפועל עולים.

באופן טבעי רכישה של מתנה עבור אדם אחר, לעומת רכישה של פריטים המיועדים לשימוש אישי, יכולה להיות פחות מחושבת ויותר מתירנית כיוון שפעולת ההענקה של מתנה לאחר היא הרבה יותר מספקת.

 עיצוב חנות תכשיטים יוקרתית ומזמינה

עיצוב חנות תכשיטים צריך להיות מסונכרן באופן הרמוני עם כלל האלמנטים שנמצאים בחלל החנות, אם מדובר על סטנדים ומדפים המציגים את היצע התכשיטים בחלון הראווה, שולחנות התצוגה ברחבי החנות וגם עמדת הקופה שדרכה מבצעים את הרכישה.

כאשר הלקוח נכנס לחנות התכשיטים הוא צריך להרגיש בנוח להוציא את מיטב כספו על תכשיט יוקרתי, ולכן החנות מוכרחה לשדר טרנדיות ויוקרה לצד אווירה חמימה ומזמינה.

עיצוב בסגנון כזה דורש שימת לב גם לפרטים הקטנים ביותר כמו גופי תאורה המחמיאים להיצע התכשיטים בחנות, מדפי תצוגה מעוצבים בייחודיות, התאמה פונקציונלית של מכלול האלמנטים בחלל לגודל החנות כך שתהיה מרווחת ונעימה לשהייה, ועוד טכניקות נוספות הנוגעות לעיצוב חלל מסחרי באופן מותאם אישית לאופי וסגנון החנות.

אנו מזמינים אתכם לעצב את חנות התכשיטים שלכם באופן שתמשוך כמה שיותר לקוחות מזדמנים, ותעניק להם חוויית קנייה איכותית ומזמינה.

בואו לקבל ייעוץ וליווי צמוד בסטודיו של אורי ביטון מעצב חנויות תכשיטים מקצועי ומוביל בתחומו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים