אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב משרדי הייטק

עיצוב משרדי הייטק

כיום ניתן למצוא מגוון של חברות ועסקים המתמחים בפיתוח וחדשנות טכנולוגית, עסקים אלו מוכרים יותר בשם משרדי הייטק.

תחום ההייטק עוסק בעיקר בתחומים הקשורים למחשוב וטכנולוגיה, אך גם לתחומים חדשניים נוספים כמו ביוטכנולוגיה, אלקטרוניקה ואף מכשור רפואי.

המאפיין המרכזי של חברות אלו הוא נושא הקידמה והחדשנות פורצת הדרך, כך שכל חברה העוסקת בהייטק שואפת קדימה ועוסקת בפיתוח של מוצרים בלעדיים ומתקדמים המעניקים פתרונות טכנולוגים איכותיים וחדישים.

על מנת שעובדי החברה יהיו כמה שיותר פרודוקטיביים במהלך עבודתם, יש להעניק להם את האווירה המתאימה השוררת בין כתלי המשרדים וזאת באמצעות עיצוב פנים חדשני המותאם למשרדי הייטק.

עיצוב משרדי הייטק – עיצוב משרדים התואם את קונספט העסק

בתחום עיצוב מסחרי, הקו המנחה של מעצבי הפנים הוא היצמדות לקונספט עיצובי התואם את מטרת העסק.

עיצוב משרד הייטק מוכרח להיות תואם למטרה העיקרית של העסק, שהינה חדשנות בלעדית שטרם נראתה כמותה.

באמצעות שילוב של חומרים מיוחדים, חלוקה נכונה של החלל והוספת פריטי ריהוט מתקדמים – עיצוב הפנים של המשרד יכול לנסוך בעובדים חוויה חיובית ויצירתית שתשפיע בסופו של דבר על הצלחת העסק.

עיצוב פנים למשרדים – עיצוב אווירה במשרדי הייטק

מכיוון שמשרד הוא מקום מכובד ומקצועי, האווירה בו צריכה להיות מקצועית אך גם הרמונית עבור עובדי החברה.

האווירה השוררת במשרדי הייטק היא לרוב אינטנסיבית ולחוצה, כך שעיצוב נכון של חללי המשרדים יכול להשפיע במיוחד על האווירה במקום וכך גם על הרגשתם של העובדים.

כדי לשמור על אווירה מקצועית אך גם משוחררת, חללי העבודה במשרד צריכים להיות נגישים ופתוחים בסגנון OPEN SPACE.

עיצוב כזה יכלול מתחמי עבודה משותפים לכמה עובדים במקביל, תוך הפרדה מתאימה של אזור עבודה פרטי לכל אחד מהם.

בדרך עיצובית זו האינטראקציה בין עובדי המשרד תהיה טובה ופורה יותר. אין ספק כי יצירת קשרים חברתיים בין קולגות בעבודה משפיעה מאוד על האווירה שיש במשרד, ותורמת להרגשה הנעימה של העובדים במהלך שעות עבודתם.

עיצוב המשרד וחללים ייעודיים לעבודה ומנוחה

תחום ההייטק משתכלל ומתפתח כל הזמן, ולכן העובדים בתחום זה נאלצים לרוב להישאר שעות רבות במשרד כדי להישאר מעודכנים ולקדם כמה שיותר תהליכים.

משום כך, חשוב להעניק לעובדי ההייטק זמני רגיעה ומנוחה במהלך עבודתם, כך שהם יוכלו לצבור כוחות מחודשים ולהמשיך להיות יעילים ויצירתיים.

עיצוב משרדי הייטק שם דגש על הפרדת חללי העבודה מחללי המנוחה, כדי שזמן המנוחה יהיה מיועד לניקוי מחשבות ורגיעה ואילו אזור העבודה יישאר מקצועי ויאפשר לעובדים להתמקד בעבודתם.

גם לאזור המטבח ופינת הקפה יש חלק מהותי באווירה של המשרד, משום שעובדים המגיעים לחלל הזה מעוניינים לקחת כמה דקות של מילוי מצברים וצבירת כוחות באמצעות אוכל או משקה.

עיצוב חלל המטבחון עם פריטי ריהוט מתאימים כמו שולחנות וכסאות נוחים ומזמינים, או אביזרים מתקדמים כמו מכונת קפה משוכללת יכולים לתרום לסיפוק הצורך של כל עובד בזמן הנתון.

אלמנטים חדשניים ופרקטיים לעבודה השוטפת במשרד

נוסף לעיצוב הכולל של החללים השונים במשרדי ההייטק, גם להוספת פריטים ואלמנטים מיוחדים ומתקדמים יש השפעה חיובית על תחושת העובדים.

התאמת שולחנות עבודה חדשניים הניתנים להנמכה או הגבהה יכולים לתת מענה פרקטי לעובד, כמו גם הוספה של גופי תאורה מעוצבים שיפיצו תאורה נכונה בכל החלל להענקת תחושת רעננות לעובדים גם בשעות הערב המאוחרות.

מוזמנים לתכנן את עיצוב משרד ההייטק שלכם עם מעצב הפנים אורי ביטון, המאמין שבכל חלל קיים פוטנציאל שניתן להביאו לידי ביטוי באמצעות עיצוב נכון.

שילוב של חדשנות, חומרים, מרקמים וטכנולוגיות יתמזגו יחדיו לחלל משרדי מעוצב ומרהיב.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים