אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מקדימים תרופה למכה – עיצוב בתי מרקחת

עיצוב בתי מרקחת
כמעצב פנים שמתמחה בחללים קמעונאיים, אני תמיד מחפש כיצד להעשיר את החוויה של הלקוח בחלל, כיצד לתת לו מעל ומעבר למה שהוא ציפה לראות, להרגיש ולפגוש. בעיני, כפי שאופנה היא הרבה יותר מ״סתם״ בגדים ונעליים, כפי שטכנולוגיה אינה ״רק״ גאדג׳ט כזה או אחר, כך גם בעיצוב בית מרקחת יש להתייחס לערכים, לתפיסות ולתכנים עמוקים ורחבים הרבה יותר מאשר ״רק״ תרופות ומוצרי קוסמטיקה. בתי מרקחת וחנויות ״פארם״ עוצבו באופן זהה לאורך שנים ארוכות – חללים לבנים ונקיים, מעברים עם מדפים לאורכם, לרוחבם ולגובהם, תאורת פלורסנט ועמדות קופה גנריות. ראית אחד, ראית את כולם. אך הזמנים השתנו, טכנולוגיות נולדו וההבנה שלנו על ערכו של העיצוב התחדדה עם השנים. לכן כאשר התבקשתי להיות מעצב הקונספט של רשת Be החדשה, הבנתי שיש כאן הזדמנות לנסח מחדש את חווית החלל בבתי מרקחת, לשדרג אותה בעזרת תפיסות חדשות ועדכניות וליצור חוויה שטרם נראתה בארץ בתחום הזה.

שחור על גבי לבן

בתי המרקחת החדשים אינם זונחים את הצבע הלבן כצבע בסיסי בעיצוב החלל. התחושה הנקייה, המרעננת והמודרנית שהוא מייצר עדיין מתאימה לחללים הללו כמו כפפה ליד. אבל הוא כבר אינו מתפקד לבדו במערכה, אלא מהווה רקע לצבעים ומרקמים נוספים, אשר לצידו יוצרים קונטרסט עדכני ואופנתי. אלמנטים בשחור, עץ, שיש, זכוכית צבעונית ומתכות למיניהן יודגשו על רקע המשטחים הלבנים ויעזרו לייצר שפה עיצובית מהודקת ומובהקת לחלל, כזו שיכולה לחזור על עצמה בין סניפי הרשת ולהפוך למזוהה עם המותג.

תקשורת טובה

מסכים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, זו עובדה שלא ניתן להתכחש לה. במרחב הקמעונאי ניתן לנצלם לטובתנו ולהשתמש בהם כאמצעי תקשורת מול קהל הלקוחות והקונים שלנו. הצרכנים החדשים, ובעיקר אלו מהדורות הצעירים יותר, מעדיפים לרוב להימנע מתקשורת בין אישית כאשר הם במרחב המסחרי. אמצעים דיגיטליים ואינטראקטיביים מאפשרים לבית העסק, במקרה שלנו בית המרקחת, לתקשר עם הקונים בדרך אלטרנטיבית, להעשיר את חוויית הקנייה שלהם ולספק להם מידע רחב ומקיף אודות המותג, המוצרים ועוד. באופן זה מתקבלת חוויה מתמשכת של סקרנות, התנסות, חשיפה וגילוי לעומת התפיסה הישנה של ״באתי, קניתי, הלכתי״. התוצאה היא לקוחות שנשארים בבית המרקחת למשך זמן ארוך יותר וכך, ברוב המקרים, גם יקנו יותר.

טרנדינג ועיצוב בתי מרקחת

בתחום של עיצוב עסקים, כמו ברוב תחומי החיים, אנו צריכים להיות קשובים למגמות ולטרנדים בארץ ובעולם. זאת על מנת להישאר רלוונטיים, להרחיב את קהלי היעד שאליהם אנחנו פונים ולספק ללקוחות שלנו את השירות, המוצר והחוויה הטובים ביותר. כיום בתי מרקחת רבים נראים ומרגישים כאילו הזמן קפא בהם. כבעלי עסקים חשוב שנמשיך לשאוף ליצירתיות, חדשנות ועשייה, נסתכל על הנעשה בתחומים מגוונים ברחבי העולם ונשאב מהם השראה לעיצוב החלל שלנו. שינויים קטנים בתצוגה, עיצוב, חומריות, תאורה וצבעוניות יכולים להפיח רוח רעננה במרחב, אפילו בחללים קיימים שאינם עוברים שיפוץ מקיף.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים