עיצוב פנטהאוז

רמת אביב, משפחת ברנר

עיצוב פנטהאוז רמת אביב

זוג בשלהי שנות החמישים לחייהם חזרו ארצה, אחרי תקופה ארוכה בה עבדו ונדדו בין מדינות אירופה, ורכשו פנטהאוז ברמת אביב. הפנטהאוז המרווח לא עבר שינויים או שיפוצים במשך שנים ארוכות והיה צורך להתאימו לסגנון ולצרכים של של בני הזוג, אשר הושפעו מאוד מהתקופה שלהם באירופה ואספו במשך השנים חפצים, רהיטים ופריטי אמנות, להם היה צורך למצוא מקום ראוי בתכנון המחודש. בהתאם נבחר סגנון אקלקטי בעל מאפיינים אירופאיים קלאסיים, אלו שולבו לצד פתרונות עכשוויים ויחד יוצרים מעטפת נעימה לפריטים היחודיים שאסף הזוג.

פרויקט עיצוב פנטהאוז רמת אביב מתחיל בדלת כניסה רחבה מעץ אשר נפתחת אל החלל המרווח, מולה קיר בריקים שעוטפים את הדירה באווירה חמה, ביתית ומחוספסת כאחד. מימין לכניסה מתגלה החלל הציבורי של הבית, בו מטבח פתוח עם אי מרווח בגוון שחור ומשטח עבודה מעץ הפונה אל הסלון ואל פינת האוכל. בעיצוב הפנים בולט השימוש בחומרים חמים וניטראליים שיוצרים רקע לחפצי האמנות ולרהיטים המיוחדים של בני הזוג. החלל כולו רוצף בפרקט עץ מרשים ונגיעות מדוייקות של צבע שולבו בחלל, למשל בבחירת הכורסאות התכולות. החלל הציבורי כולו נהנה מאור טבעי רב בזכות חלונות גדולים, הפונים בחלקם אל מרפסת חצי מקורה, היוצרת הרחבה של חלל האירוח, משקיפה אל הנוף התל אביב ומכניסה אותו פנימה אל חללי הדירה.

האזור האינטימי והפרטי של הבית נמצא מצידה השני של דלת הכניסה. בפינת המשפחה המפנקת עוצבה ספרייה בהתאמה אישית, הכוללת מקום לטלוויזיה, מדפי ספרים ותצוגה וארונות אחסון. כמו כן שולבה לצד הספרייה דלת המובילה לחדר העבודה, בו שולבו רהיטים מהאוסף של בני הזוג לצד תוספות מודרניות ונגרות בהתאמה אישית. עבור בני הזוג תוכננה סוויטה מפנקת, הכוללת אזור שינה מרווח עם שטח אחסון נרחב וחדר רחצה עם נגיעות של צבע וחלוקה נוחה שמאפשרת לשני בני הזוג להתארגן זה לצד זו. גופי תאורה טכניים ופונקציונאליים שולבו לצד גופים דקורטיביים ומרשימים יותר ליצירת אווירה נעימה והרמונית.

לכתבה המלאה לחצו כאן >> 

מעוניינים לקבל יעוץ עבור עיצוב פנים פנטהאוז, דירות יוקרה, בתים פרטיים, מוזמנים להשאיר פרטים בדף צור קשר.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp